huh?

Kan nån säga mig när sommaren kommer egentlige? vad är detta.... suck.
Började min första dag på semestern idag btw, bara en vecka är de ju men ändåååå såååå sköööönt!!

Hade iaf en fin födelsedag!!Mamma, pappa, jocke o ida o farmor kom o fira mig på kvälln o ja fick fina saker, o så bjöd ja på smörgåstårta o hallonpaj=) Super gott blev de=) Efter de blev de en lugn födelsedag eftersom att jobb väntade på lördagn kl 7-16.

lördag kvällen kom johanna o fira mig, blev pizza o lite vin o gott på balkongen för att sedan röra sig in mot staden ,träffade lite roligt people o så slog vi oss ner på det nya stället New York Legends! riktigt nice o fint ställe , o för att inte tala om deras vin! Där träffade vi ännu mer folk så frånb två så blev vi 8 pers på uteserveringen. riktigt trevligt va de!
Avslutade kvällen på Harrys/sliver! Lyckad kväll=)

Söndagen väntade jobb, men ja fick ringa in o sjukanmäla mig på morgonen eftersom magen krånglade o ja kände mig inte alls på topp:/ men nu är de bättre som skönt är!

Såg att klockan va lite mkt nu :P ska möta upp becca strax, ska köpa nåt gott o fika på ica o så sätta oss på min balkong o snacka lite skit=)

I eftermiddag blir de en liten tripp till örebro!!


Ha de bäst alla o ha en fin dag! PUSSS!!


11 veckor kvar!=) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback