13 juni

helllu on uuu!!

Har precis kommit hem från jobbet o duschen, jobbade bara till elva idag, såå himla skönt. Just nu sitter ja o käkar lite lunch - Kasella med rabarbersmak, Såå himla good!! 

Fick idag reda på av vår samordnare att ja har semester nästa vecka!! helt ovetande om det var jag, bara för att egentligen från början så va de meningen att ja skulle få en vecka, sen sa de att de tyvärr inte va så för att ja ej e fast än. Men så sa hon idag - "aa, hoppas du får fint väder nästa vecka".. Jag ba whaaat?? Hon sa de att de blivit nåt fel, o missförstånd.Och att jag har rätt rätt till en vecka nu när ja jobbat endel. Men ja klagar inte =) en veckas semster (betalt då såkaklart) sitter verkligen inte helt fel nu, plus att det är midsommar då me=)) som jag egentligen skulle jobbat på!
Kollade även upp om i september, två veckor, när ja ska iväg - o de lät som att de ej va nåra konstigheter. Sköööönt!!

Nu är ja ledig i två dagar wiie whiiieee.. kanske blir nåt glas vin på det ikväll bara för att, o kanske möta upp en jobbarkompis o ta en öl på de nya stället New York Legends!

Men först nu inväntar ja becca med en kaffe på balkongen!!


Se ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback