17 Juli

Sitter o njuter av en ost&kex bricka!  yammie.. fått dille på det, saknas bara ett glas vin men de tar vi i helgen :P  sen sist ja skrev då... frissan va de ja, blev en dyr historia ,men väldiiigt nöjd blev ja så de e lugnt!=) älskar mitt hår nu! ska tillbaka nästa månad o fixa till de lite mer o så om de blivit utväxt me. Vill ju va fin till Turkeey:P
 
Jobbat hela helgen, va ledig igår måndag. O då åkte jag , mamma,pappa o farmor till gränna och visingsö o åkte remmalag åt gott o hade de trevliigt=) 
 
hurtig va jag idag me, gick till o från jobbet, 40 min dit o 40 min hem.. inte bad , men så hiimla skönt väder o gå i med ju=) brukar gå från o till jobbet så fort ja får lusten o de blir ganska mkt på sommaren, najjs najs.. nae nu har ja sämsta blogg energin... känner jag.. så ja lägger ner detta inlägg.
 
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback