Why is everybody so serious, Acting so damn mysterious Got your shades on your eyes and your heels so high, That you can´t even have a nice time.

Tjeena!

Mycket jobb o lite tid den senaste tiden, därav dålig bloggning! Har som sagt bara jobbat, från o med förra söndagen utan stop och det förtsätter så ända till onsdag eventuellt! Money money och kul har man ju om inte annat:P! Om bara min jävla yrsel skulle försvinna så skulle jag ha mycket mer energi. Har haft det i tre dagar nu, illamående o yr och gått omkring på jobbet som quisomodo ibland. Men det har funkat! Just förtillfället så känns de liite bättre. Hoppas de inte kommer tillbaka imorgon nu bara=((

Utöver jobb så har ja varit med mina underbara vänner, o min älskade pojkvän! I torsdags blev det  en mysig fika på åbacka med Shabin, I fredags så va michelle o shabin här i vi lagade asgod mat o så blev det tre glas vin me på kvällen, mys!  Orkat mer än ja trott faktiskt. Trots dålig sömn, Men idag blev det bara att sova under kvällen. Imorgon blir det upp o jobba igen, sen iväg på ett möte (spännande) sen tillbaka till jobbet och efter det ska ja möta upp Michelle o gå till en resebyrå o kika in lite grejjor:D Men mer om de en annan dag!

Nae nu ska ja fortsätta mojjsa i mig min vattenmelon här, sen blir de tvmys med älskling innan man måste dejta kudden igen!


Soft låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback