Valborg 2011

Min valborg började med jobb, sen på kvällen spenderades den ute i Vidingsjö med härliga människor. Grilla o massa gott tillbehör o vin! Satt ute till typ tio, sen blev de lite kallt så vi rörde oss in o börja dansa oss varma istället. Efter det tog vi bussen in till stan o rörde oss mot Lascala o satte hos där o snacka lite! Väldigt lyckad o kul kväll blev det:) Tack alla som va med:)

Lite bilder från kvällen!:

Min outfit o facelook



The giirls:D Jag, Elin, Sabbe o Becca!

PARTYY!!

On our waay to the town!;)

Inne på Lasses;D




Det var nåra av bilderna, resten får ni tyvärr inte se.. höhö

Söndagen, dagen efter vakna man upp sjukt seg o bakis o alldeles för tidigt! Men mamma o pappa ville ha med mig till Hageby Centrum i Norrköping på en shopping dag, o smakråd. O de tackar man ju inte nej till! 
Men bara för att man kunde shoppa lite så hittar man ju självklart inget, Förutom ett par ASFINA Chinos som blev mina, LOVE them.. Mamma o pappa däremot hitta en heldel:) Efter massa spring satte vi oss o käkade på ett Wokställe, jag tog Chicken Tandori.. Mumma!

en outfitbild


Jag o bästa mamma♥

Min Tandorichicken!


Efter det åkte vi tillbaka till linkan till Ikano huset o kika lite. Kvällen spenderades med min Älskade Michelle innan hon skulle iväg o jobba natt. Blev Pizza o tv myss!



Det va min helg det:)



PUSS!!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback