Du gick sakta nedför gatan, Vi hade inte bråttom hem Och jag vände mig om ibland för att få en skymt av dig igen. Det var så det var

Hallåå på er och trevlig Fredag! Vårvädret är tillbaka!:) Så hiimla najjs!

Vad gör ni en kväll som denna då? Själv är jag nyss hemkommen från jobbet! Jobba 13.30-22.00.
Gick kanoners, Fullbelagt på Hotellet och som det även är i resten utav stan! Så full rulle, men bara kul!

Imorgon lördag är jag ledig, blir att sova ut lite och sen åka o storhandla på Maxi. Sen får vi se vad resten utav dagen erbjuder. Njuta ska jag i alla fall göra. Sen nästa vecka är det full rulle som gäller. Blir att jobba på hotellet 8 dagar i sträck med början på söndag!! Bara o köra! Cash is king!;)

Men det är inte bara jobb
som står på schemat nästa vecka, Ska även boka utlandsresa inför sommaren! Sen blir det en arbetsintervju på måndagen! Spännande, spännande!:) Fick ju även ett positivt samtal förra veckan också! Får se vart de leder! Men det är inget heltid på något utav jobben men de får bli lite extra här o där o sen se vart det leder!.. Men de gillar jag, Variation på det hela liksom;D

Neepp nu är jag helt sluut kroppen efter en massa spring. Ska kura ner mig i sängen med min bejjboo♥

PUSS!


Underbara Korfu! Kanske blir destinationen i sommar!? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback