Vi testar nya vägar som aldrig tycks ta slut, Vi har försökt att fånga varandra men aldrig nått ut. Jag vill ha en sista chans, så ska ja säga det rakt ut?


Idag va de Mors daag!
Började dagen med ett jobb pass på hotellet, Sen va de hem o fixa sig lite snabbt för att åka ut med familjen o farmor till Bjärka säby griftegård? kommer inte ihåg va de hette hehe.. Men underbart god mat va det i alla fall! Med efterätt o hela köret. Propp mätt blev man..
Efter det blev det fika och prinsess tårta.. Så nu blir de ingen mer mat idag vill ja lova.. helvete va mätt!

Leker just nu med min älskade Michelle, Är hemma hos mig o bara tar de lugnt o umgås.

Är sjukt trött så blir bara en fortsatt lugn kväll!

Imorgon blir det i alla fall en liten sovmorgon, o sen fixa lite ärenden o såå. TRÄNA.. o va ja längtat till det! O sola.. jäjä.. Need to bee some brown känner jaag!

Nee nu ska ja förtsätta leka med min michooo... PUSSSSSSSS!♥

Jag o världens bästa mamma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback