Du som va så långt borta, Men nära i mitt hjärta. Du ringde och sa att du kommer till min stad. Plötsligt var du så nära, Och mitt hjärta slog dubbla slag. Men innerst inne så ville jag bara dit.



Ojj, Ja skulle hitta en morsdag present idag men
de blev visst en massa annat också haha:)
Men innan stan så kom Emmie förbi på lite fika på balkongen:) Va Myss:)

Efter det drog ja in till stan, shoppade en heldel. Sen plocka Johanna upp mig och vi drog till Ikano o kolla lite i affärerna. Hitta ju lite där mee såklart hehe. Sen åkta vi o käka!

De va min dag de.. Trött i benen nu.. O proppmätt. Känner på mig att ja kommer somna tidigt ikväll :P

Lite bilder på va ja shoppat, kläderna i alla fall. Handla även lite smink o grojjs:)





NU: Soova!

PUSS!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback