Han sa: Ta min hand, Jag följer dig. Vi ska åt samma håll..

Idag var min första lediga dag på typ 12 arbetsdagar! Men de blev inte o njuta så mycket i dag trots att ja va ledig, vakna alldeles för tidigt på min sovmorgon pga av denna &%"#&"%"% YRSEL som inte ger med sig. Den kommer verkligen o går. Skulle till vårdcentralen igår efter jobbet för orkade bara va kvar halva dagen, Men ja pallade verkligen inte att ta bussen ut till Kärna. Så jag decka här hemma istället.

Idag hämta ja ut min parfym, sen blev den en fika på gyllens uteservering med Josse o Emmie♥ Sen blev det en cigg med Becca lite snabbt. Efter det passade ja på o följde med mamma o pappa o handla. O efter det kom Johanna förbi, käkade lite ihop o hon berätta allt om greklands resan. Lät underbart! Längtar tills vi drar i väg!

Imorgon va de tänkt att ja skulle jobba men med mitt tillstånd så blev det att avboka det. Ska upp skapligt imorgon o ringa vårdcentralen. O sen åka dit på eftermiddagen. Har mina aningar om vad som kan vara en del av grunden till yrseln. Som ja borde kollat upp för lääänge sen.
Har i alla fall införskaffat järntabletter nu som ja ska ta. Kan ju vara en av orsaken, att de är järnbrist som de även sa.



Sen är ja ledig hela helgen o har tid att kurera mig ordentligt. Fira Ida ska ja ju självklart me göra!



Känns som allt är så rörigt vad ja än gör. Jag är en person som vill ha koll på allt o läget under kontroll på nästan minsta lilla sak. Jag mår som bäst då. Men nu känns allt rörigt, vad jag än gör. Och även att ja har koll på allt. Konstigt de där:( Kan bli uppstressad för minsta lilla.. 


Nattiii ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback