Those words ,They never go away , They live on even when we´re gonne.

Nyduschad o hemma från jobbet för nån timma sen! Soo najs, speciellt eftersom att ja är så yr hela tiden ja fattar inte, o en massa finnar fick ja med haha, stress? Omedveten stress? Ajja, får ju aldrig finnar annars o de har redan försvunnit som skönt är!

Idag va de upp o hoppa lite innan sex o cykla iväg till jobbet. Jobba till två men fick göra ett avbrott mitt i passet för skulle på möte idag, o vet ni vad? Jag fick jobbet!!! Dee ni! De e grejjer de hehe. Så himla SKÖNT att sommaren är säkrad! Sen blir det säkerligen lite inhopp på andra ställen med. Men skönt att ha ett schema inför sommaren. Kanoners!

Sen åkte ja inte till stan igen o mötte upp älskling o slänge i mig en hamburgare lite snabbt som lunch, sen tillbaka till jobbet.

Resten av dagen ska ja bara mojsa in mig i sängen till ett par riktiga amerikanska kärleks filmer haha, O hoppas på att denna jävla yrsel försvinner snart så ja får lite energi på jobbet imorgon. Men sovmorgon har ja imorgon som skönt är i alla fall:P



PUSS♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback