Som du kanske förstått Jag är hos dig igen, Jag försvann ett tag på vägen men jag saknade dina sinnen. Det har varit tungt och grått, Jag är frusen än. När livet sköljde bort oss och vi glömde våra minnen.



Åh vilken underbar dag vi haft! Vilken utomlands känsla:P Såånt tycker vi om=)

Idag blev det flera-timmar-lång fika på stan
med Michelle, Marcella o Lollo:) Va så sköönt o sitta ute på utservering idag! Ville sola men de blir nästan föör hett när man inte kan svalka sig emellanåt. Speciellt när de e så kvavt med!

Efter det blev det att strosa runt på stan lite sen hem!

De jobbigaste me dagen har varit att jag börjat bli "sjuk", Det kliar i halsen hela tiden o ja har fått en jobbig hosta, rethosta:/ Samt tung i huvudet o irriterad. Blir ofta på irriterat humör när ja har nåt virus i kroppen. Är de så för er med? Hoppas inte detta blir värre bara.. Ja har varken tid eller ork till det. Fy fan.

Får väl vila ut lite imorgon.. Om man inte är för rastlös för det som ja alltid blir haha. Måste ju gå o fixa min lilla cykel som e sjuk:( Bubu.. så ja kan ha den till jobbet.

Ne nu går ja nog o lägger mig. Ska ta lite varm mjölk med honung först, Brukar hjälpa lite!


PUSS!








Skriker inombords.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback