Och breven som skrevs dom kom aldrig fram, men mitt hjärta det brann och min åtrå var sann. Men jag måste glömma, och försöka att le utan din hjälp




Hallooj, väldigt sent inlägg från mig i know
.. o jag tog kväll för typ två timmar sen.. Blev väldigt sent idag!
Jobbde på Hotellet mellan 8.00- 15.30.
Sen direkt hem, hade tvätt tid så de va bara o sätta igång.. o de va en del..O så tar de ju sån tid o tvätta i våran. Aee fy.. o så fick ja städnöjja o börja städa här hemma, fatta inte hur ja orka haha!
Lagat mat o grejjsat o hängt in alla kläder, vikt o styrt.. men skönt o ha det klart nu i alla fall!

Ibland får man sina ryck o då är de bara o kööra:D


Blir att dra på en film nu jag o älskling.Han börjar inte förens sent och jag blev ledig imorgon.
PUSSSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback