Men någonstans mellan botten och skyn svänger livet uppochner och det är därför det är där som jag går


Idag blev det att jobba 9 timmar på hotellet! Men det gick bra=) Det var en väldigt stressig men rolig dag på jobbet idag!:) Va helt slut i benen när jag kom hem. En av de skönaste duscharna som finns är ju när man svettats på jobbet en hel dag o sen hoppa in i en sval dusch.. goot daamn va skönt det va!


Igår blev det en lugn o väldigt skön lördagskväll! Johanna kom över en stund o vi satte oss på balkongen o snakka lite=) Sen blev det lite mys o tv med älskling innan det va dags o sussa!

Nu håller ja på o förbereder med lite papper inför mötet imorgon! Faktiskt inte så nervös men det lär väl komma imorgon innan haha.. Men men, skönt att de är i början av veckan så det är avklarat sen!

Nuu vill jag att min älskling ska komma hem så vi kan mysa ner hos framför en film!

Bloggar mer i morgon o i veckan!

CIAAO!♥


Min underbara lilla fis! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback