Jag stängde aldrig någonsin några dörrar ,Jag bara gick ut. Och du fråga och jag svara "Det är klart jag saknar en dag som förut"




Halloojj!


Fan va svårt de är att börja med ett inlägg.. Har ni tänkt på det, Ni som bloggar? Haha... Blir oftast att man börjar med halooj, hejsan.. hej.. Fan låter så fjantigt. Men men, What to doo..

Idag ringde klockan vid 7, Upp o hoppa cykla iväg till jobbet! Det va tuuungt o mina ögonlock kändes som stenar. Men efter Kaffe o frulle så flöt de på!

Men de va helt klart värt o va lite seg idag! För igår va det Becca+Johanna+Uteservering= SANT! haha.. Slog oss ner på 55:an i nåra timmar med vin&öl! Efter det börja vi frysa så vi gick o käka varsin hamburgare på Mc, Men vi va inte nöjda efter det så vi drog till Lasse's (HAHA) och satte oss i nåra timmar! Försökte ta de lugnt med drickandet igår, o de gick bra tills en jobbarkompis kom o tvinga i mig två shots haha:D Skulle egentligen varit 3 men Becca fick den andra som tur va! Haha efter det vart man varm i kläderna vill ja lova...piggelinshots its the shiieet:D

Men med jobbet i bakhuvudet så klunka ja vatten resten av kvällen.. o tacka gud för det!=)

Idag hade ja lite planer.. men vet inte om ja orkar det. Är så trött, o så ska ja jobba imorgon med. Såå, Nae.. Jag tar alice o myser ner mig i sängen till ett par kärleksfilmer tror ja, De får bli min lördagskväll:)



Hoppas ni alla får en toppen lördagskväll va ni nu ska göra!

PUSSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback