Du är resan som jag velat ska ta fart, Du är gåtan som jag aldrig löser klart.

Redan torsdag imorgon. Sjukt va veckan gåår!

I måndags jobbade ja, O så har ja umgåtts me vänner. Michelle o Johanna o Josefin. Fikat o en massa:)
Idag åkte ja o hälsa på Vodkan hehe, Va sjukt längesen man träffades! Vi åkte o käka i Lambohov.. Sen hem o fika lite o så:)

Träffade även Johanna en stund nu på kvällen:)

Imorgon ska ja till stan o göra stan.. haha ne men de e lite som behöver inköpas. O så lär de ju bli lite oplanerad shopping med.. Whooo knooows när Johanna är i farten liksom:)
Men innan det så kommer Emmie förbi en stund o umgås!

Sen på kvällen blir det troligvis bio:) Myys!

Va även på klippet idag o hitta en massa roliga saker. Nya bordstabletter till köket, tre olika lotions.. haha am a sucker for lotions. Beroende, som ni vet ni som känner mig haha. Blev en för naglar&hand, o en gammal favorit "Royal Wedding" som luktar så sjuuukt gott. Och sen det bästa köpet, en kokosnöt body lotion oooooo my god va gott o FRÄSCHT den luktar! Smörjde in mig med den efter duschen nu ikväll o hela jag luktar kokos:) konstigt va? Haha.. Älskar den lukten.. Blir najjs i sommar sen o gå runt o lukta kokusnöt. De e sommrigt enligt min åsikt:)



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback