You had my heart, and we´ll never be words apart, Maybe in magazines , but you´ll still be my star

Chaa Chaa!

Är hemkommen från jobbet för en stund sen! Annat har jag inte hunnit med idag, va så himla trött innan jobbet så det blev sängläge med Alice och bara mysa framför tv:n innan det va dags att dra.

Nu är jag jävligt trött, Så blir bara att se en film sen sussa. Imorgon blir det att jobba igen:) Sen kommer den EFTERLÄNGTADE LÖRDAGEN! Då blir det PARTY PARTY med min älskade Becca! Det kommer va VÅRAN KVÄLL! Älskling ska också med ut men mer som en bodyguard eller va man ska säga hahah.. krogen är inte riktigt hans grej, men hon o jag ska slå klackarna i taket och dansa som att det är no tomorrow=) Va så himla längesen vi va ute nu, och överhuvudtaget....Minns knappt när?? Men förra året i höstas någongång måste det ha varit. Tröttnat på krogen och allt va det har att göra, o speciellt på vintern. Det är roligt nån gång i bland om de inte är för ofta och sen när våren och sommaren börjar komma! Och speciellt då alla uteserveringar, så himla MYS!
Minns beccas och mina dagar förr,hahaa då va de krogen onsdag..fredag..lördag..onsdag..fredag..lördag..och så där höll de på! Tröttnade aldrig! Vi hade så sjukt kul hela tiden!! Men fattar inte hur vi orkade... Men det är ju så när man kommit in i åldern och kan gå ut, Då dricker man inte med måtta, eller går ut på krogen med måtta, Vem är måtta liksom och varför skulle man vilja umgås med honom??? hahaha...

ni fattar..:)




Bjuder på några bilder på mig o min Beccis, när vi va 18? Viisst är vi söta!

Älskar dig ♥


Nu blir det film och mys med Alice innan det är dags att sussa, Nattii Natti!


Kommentarer
Rebbanbabiiie säger:

Åh min älskade älskling! <3

Vi ska ha så jäkla kul imorn :D

Snygga bilder ;) haha.

2011-03-04 | 18:00:07
Bloggadress: http://rebbanbabiiie.blogg.se/
Emilia - mamma till Livia säger:

Sv; Ja, visst blir man? :) Tack, ja hon är det finaste jag har :)

2011-03-05 | 14:01:36
Bloggadress: http://emiigull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback