when dreaming i´m guided to another world, time and time again at sunrise i fight to stay asleep

Lite sen update från mig här;) snart sovdags ju!  typ... haha, idag mötte ja upp Michelle och gick och tränade&sola! Så himla skönt det vaa...körde järnet och sen somna man nästan i solariumet, Härlig känsla! Efter det så fixa ja en sista sak till på lördag! Skönt att vara heelt klar nu, men önskar ju som sagt att det kunde varit något mer, men men..

Efter stan och allt så gick vi hem o softade och käkade o bara tog de lugnt, va så himla trötta både två, och frusna! Faan va kallt de va idag! Igår invigde jag skinnjackan som ni såg, o det gick! Trodde de skulle gå idag med men naee fyy... dags för lite mer plusgrader nu tycker man. Vissa har de ju bra i Spanien alltså haha:D I sommar ska vi me åka utomlands, så himla SKÖNT DET SKA BLI! Men vart är inte bestämt ännu!

Har precis ätit lite sen kvälls mat med älskling, han älskar min mat och det glädjer så mycket eftersom man inte känner sig som världens kock, men ibland så! Han älskar speciellt mina woker ja brukar göra.. o de håller ja med honom om, de blir jättegoda o så är de ju så enkelt! Ikväll blev de lite starkare än vanligt, nästan rann av mig hahah.. men de e ju bra har man hört! Kommer bli mycket wook nu framöver.. gott&nyttigt!

Nu ska vi slå på en film o mysa ner oss med en massa tända ljus, tänkte se Gullivers Resor. Hört att den ska va mysig=)

Bloggar mer imorgon, pusss!!

Give me some of thiis!

LEFKAS sommaren 2010, Har btw gått ner 8 kilo om inte mer sen detta foto togs;D Mer kanske de blir?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback