This move has got me way over the sun, I´m dancing like am the only one, cause i can´t get enough!

Heej bloggen! Ja som sagt igår va ja bara seg o allmänt nere så palla inte skriva något här. Va så himla trött också, sov inte så mycket natten innan och klockan ringde 05.30 på morgonen sen jobba jag till 14.00 sen sprang runt på stan o fixa en massa, så va helt sluuut i benen och hela kroppen haha=) Somna några timmar, va så himla skönt! Kvällen blev lugn med älskling♥


Idag kom Ida hit, slurpa i oss lite kaffe o sen begav vi oss runt lite här o var o fixa lite=) Köpte käk till helgen och en massa annat, köpte även present till brorsan! Så skönt att ha det klart nu, hoppas det blir bra=) Fick även med mig två söta skjortor till mig själv, som ja tänkte ha i helgen med. Blir najs:D
Just nu väntar på Michmhell som kommer till mig på kaffe o massa snaack..jäääää.. haha Michelle alltså, Michmhell är mitt nya smeknamn på henne, sött va?;)


Ida&Jag Idag!



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback