STÄDNOJJA!

SÅ! Nu är ja klaaar, eller orkar inte mer för känner att nu vill ja fan ta kväll o fixa nån god kvällsmat! Men fick lite städ nojja idag kan ja lova, va så jävla rastlös. Så först börja ja vårstäda balkongen som sagt o gjort de fint där ute nu är det bara sol och 25 grader (minst) som saknas=) Efter det gick jag ner på gården o plocka bort alla fimpar som kommit frän när snön försvann, hihi jaa ja kände mig lite skyldig till alla fimpar så det e klart ja fixar upp efter mig! Har väl blivit efter fester o så o bara aoutomtiskt att man kastat ner men nu är det slut på det!
Så nu är det fint där nere med hihi, efter det så började ja i köket, diska upp allt, torka av skåp o rensa i skafferiet o torkat rent här o var.. så himla sköööönt o fräscht det känns! Skulle kunnat fortsätta i resten av lägenheten men känner att det räcker för idag, börjar suga lite i magen så behöver kvällsmat nu känner jag, men har ingen ide på vad ja kan hitta på? Ajja, ska till affären först i alla fall o köpa cigg, sen hem o laga mat o ta kväll! Så skönt, kanske fortsätter med städningen i morgon=)

Håll utkik i bloggen ikväll för bilder från i lördags kommer som sagt upp sen;D


Nee nu ska ja faan damma lite hahha såg att de va dammigt på tvn, sen dammsuga... haha kolla ja kan inte lååta bli när ja väl börjat.. haha ååååh...oorka vara mig nuu

PUSSSSSSSSSS PÅ ER!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback