Shopping i solen!

Idag när ja vakna så mådde ja fortfarande lite illa, men efter att ja fick i mig lite blåbärssoppa o fixat mig så mådde jag mycket bättre! Så mötte upp Josse och tog en shopping runda på stan! Men shiit va folk det va..haha aa lönelördag säger jag bara! Eric Saade was in the town idag, såg honom en snabbis bara sen fick vi lite stressigt! Såg även inne på gränden så va de småtjejer som sjöng, de va från tidningen Julia auodition eller va de hette.. va en tjej som sjöng "himlen är oskyldigt blå" en av mina favoritlåtar, och hon gjorde den som himla BRA! Fick gåshud!



Lite av det jag hitta idag! Linne, samt söt sommar klänning från H&M, Geopard linne från? kommer inte ihåg, men faan va snygg den är på! Snygg skärning i ryggen, Kan visa nångång! O så mina smalpiller, lotion, läppglans, leggings!


Va på systemet också o hitta lite gott med hihi, Ikväll blir det Tacokväll med brudarna o så lite vin på det! Ska börja fixa mig snart! Ha en underbar Lördag alla! PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback