Pisst off

Det har jag verkligen varit under hela eftermiddagen, FAN vad konstig jag varit. Verkligen STÖRT mig o irriterat mig på ALLT, ingenting satt bra ingenting va bra överhuvudtaget o nöjde mig inte med nåt. Mådde illa o va sjukt trött, shiit trodde jag fått något utbrott eller något:S Blev fan rädd för mig själv hahaha.. men efter ett toabesök o sen lite sömn så blev det bättre. Så de va väl sömnen antagligen men fan brukar inte bli så där? Ajja, skönt att de e över nu... Har ju i o för sig inte ätit nåt speciellt idag för ja va så irriterad som sagt med, så kanske ska fixa sig nåt litet snart? Kan nog va bra....




Annars då, joo.. ja trodde ja skulle jobba i helgen men pga av en sak så blidde det inget! Jag som planerat det hehe, o nu får ja styra om helt plötsligt så där. Va ska man hitta på? NÅT vill man ju göra liksom...have noo idea, lite party sugen är man ju allt också. Ååh på tal om det, VÄRLDENS GODASTE röd vin heter Rawsons Retrat! Guuud så himla gott, o lättdruckigt hihi.. Finns även i vitt, men har inte prövat det. Tänkte köpa hem en baginbox med det röda vinet. Yammie!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback