LÖRDAG, SÖNDAG OCH MÅNDAG

Ska sammanfatta dessa dagar nu, som ni märkt har ja varit superdålig på uppdatering de senaste dagarna=)

I Lördags va de som sagt paarty som stod på schemat för mig o Beccis=) Förrfesta hemma hos mig med massa bra musik, taco, karaoke, vin o söta drinkar!! Efter det blev det in till stan, satte hos på 55.an med två andra tjejjer, sen blev de Harrys, Sliver och Pitchers resten av kvällen, sprang lite emellan, hade huur kul som helst o en massa dans såklaaart, klackarna i taket:D Men tiden gick snabbt som alltid när man e ute!

Vakna upp på söndagen och kände mig som 50 svåra år hahah... usch vilken huvudvärk vin ger i baksmälla! Aa så där gick ju typ hela dagen åt att må dåligt haha men de va de värt det! va sjukt längesen ja va ute. På kvällen kom älskling o de blev en massa mys.

På måndagen ringde väckarklockan vid halv sex, de va bara att bege sig till jobbet!=) Mådde illa som tusan men tänkte att de går nog över.. lyckades fixa fram frukosten och allt, men efter 4 timmar på jobbet så gick det inte. Försökte få i mig ett ägg o lite drickyoghurt men de fick ja inte behålla! Så det blev raka vägen hem och sängen för mig. Var säker på att jag fått magsjuka för mådde illa hela dagen igår och idag med. Men har ändå fått behålla maten. Så vet inte vad de kan ha varit... ja brukar ju inte bli magsjuk så de kanske bara va nåt litet skit som ville ut hahah... skönt o slippa spy mer i alla fall.. de e fan de värsta som finns!

Så idag har ja bara legat inne också och vilat ut, kändes lite sådär eftersom de va så himla fint väder ute=(
Men i alla fall, det har hjälpt och nu mår ja bättre!=)
Hörde att de ska va fint hela veckan? SÅ HIMLA SKÖÖNT! Imorgon blir det långpromenad alt. gymmet, får se. O sen träffa min Beccis♥

Om en timme kommer älskling hem från jobbet, blir en massa mys och se film♥ Semledagen idag men de blir inte för oss hehe.. är inte så förtjust i det varken älskling eller jag, men han tar med sig en pizza hem till mig, så blir att svulla i det haha:D


En bild från när jag o älskling gjorde pizza här hemma:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback