HELLO SUNSHINES!!

Idag tog jag sovmorgon ända till 12, fy fan va skönt o behövligt verkligen! har käkat frulle o styrt lite o smokat med Michmhell:) Tänkte ta en liten städdag idag, det är inte så skitigt men tänkte röja ute på balkongen, ser föörjävligt ut med fimpar o skit efter att snön försvunnit. Så tänkte städa där, för nu har jag bestämt att våren är på väg hihi!


Annars då, haft en bra helg alla? Det har i alla fall jag! =) I fredags jobbade jag, samt lördag till tre. Då va de bara hem o duscha o fixa sig lite för att sen ta bussen ut till Bestorp till älskade bror&ida! Blev party o tårta en massa på lördagskvällen. hade sjukt kul o det va verkligen en lyckad fest för brorsan! Han fick en massa fina presenter men mest glad blev han nog över kaffemaskinen han fick som han så länge velat ha, den va från oss alla. Av mig fick han ett roligt kort med lite bild kollage o kläder=)

Söndag va de upp o fixa, städa och garnera de underbart goda smörgåstårtorna som Ida fixat! Sen kom det släkt o en massa o fira Jocke=)

Mamma o pappa va ju bruna som pepparkakor! De kom nämligen hem från Spanien/Gran Canaria på lördagen, de hade haft en UNDERBAR vecka o bruna som sagt haha=)


Därefter så blev det att dra till Maxi o handla lite o sen en lugn myskväll med min Älskling♥

Nu ska ja bara avsluta kaffet sen ut på balkongen o röjja som sagt, Bilder från helgen kommer sen! =) Keep out;D

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback