Cause you can have whatever you like!

Heeeeeeej!!!

Idag ringde klockan vid halv nio, sprang upp o fixa mig lite snabbt sen kom Ida! Blev att ta en kaffe innan det va dags att dra in till stan på några ärenden, vad de va kan ja tyvärr inte säga;D

Sen drog vi hem o lunchade och myste o snakka en massa inför brorsans födelsedag/fest! Planerar lite, ska ha en sån dag nästa vecka med. Vill ju att de ska va lite special på hans dag trots allt! han fyller ju 25 min älskade brorsa!

Annars idag har ja tvättat all day loong, tar sån tid här eftersom vi har ju bara EN maskin, o inte en sån där stor som tar 40 min, neee denna tar 2 timmar, 1 timme eller 1 och en halv. Så vi har ju hela dagar vi tvättar och det behövs. Tar sån himla tid, och idag hade jag 5 maskiner. Så sista är i nu, så snart klart! Somna ju ifrån lite när ja tog en powernap förut:)

Snaart kommer älskling hem efter jobbet, ska pussa ihjäl mig på honom♥ saknat honom lite extra mycket idag=) Men först en liten dusch!

IDA&JAG-Lefkas



Hörs mer imorgon:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback