Cause he make me feel like am the only girl in the world

Tjena snyggon!

Är precis hemkommen från en mysig heldag på stan med mina babes! Blev o fixa lite ärenden o kika runt och tog en lunch ihop! Så himla mysigt! De där tjejerna är bäst, vi får oss alltid ett gott skratt haha♥
Prio ett idag va att hitta en fin present till min bror som fyller 25 nästa vecka! Om ni har några bra ideer/tips så får ni gärna komma med dom! Det är så himla svårt... ska kika mer nästa vecka!

Ajja, snart kommer min Beccis hit på lite kvällsfika! Så nu ska ja röja undan lite disk! Men först:

Här kommer bildbomben från i lördags som jag lovade;)



Haha självklart så ägde vi ju på dansgolvet;) Som vanligt;D


TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL! ♥




Kommentarer
sabrina säger:

snyggingar :D <3

2011-03-09 | 20:01:11
Bloggadress: http://saaabrina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback