BILDBOMB: BRORSAN 25 ÅR!!

Hallååå igen, tror ni att jag kunde hålla mig ifrån städningen efter förra inlägget? haha NOT, börja plocka iordning ännu mer, sen damma jag hela lägenheten, sen dammsög och våttorkade golven, Så nu är det verkligen RENT här hemma. SÅ SKÖNT! Lovelyy!! Duktig jag är måste ja fan säga;D

Det har varit en riktigt najs behövlighetsdag idag : Sov ut, städa ALLT, och så slutligen en underbart skön låångdusch med hårinpackning och raka benen så de är mjuka o sköna nu=) O så smörja in hela kroppen, men de gör jag efter VARJE dusch, HELA kroppen, det är jättevikigt! Och i ansiktet med så klart. Efter Varje gång man duschat eller tvättat ansiktet. Många säger att jag har sån fin hud, Porslinshud. Har fått höra det väldigt många  gånger faktiskt och folk frågar efter min hemlighet, Men det enda är att jag ALLTID tvättar bort sminket och smörjer in ansiktet med ACO:s tre ggr dagligen! THATS MY SECRET;D hehe... nee nuu hörrni så får ni bildbomben som jag lovat er!

ENYOJ!;D










 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback