Ännu En Solig Dag!

Tjoho! Ännu ett lite senare inlägg från mig haha.. blir inte att ja sätter mig vid datan så mycket under dagen, så blir ofta lite senare inlägg. Men de gör inget va? så länge jag updaterar hehe^^


Idag var det ännu en soolig dag, så himla skönt det är! Blir så på mycket bättre humör! Började dagen med att älskling och jag gick o panta all pant ni vet som ja la upp på bloggen för ett par dagar sen? 440 burkar och det blev typ 250:- spänn haha.. överbelasta maskinen kan ja säga, fick avbruta tre gånger då personalen fick komma o få igång den igen haha pinsamt. Men de gick bra o snakka om miljövänliga vi är ;D

Efter det va det hem o käka frulle o ta en kaffe, sen hoppa in i duschen o vakna till. Sen fixa mig o dra till farmor på lunchdejt! Hon bjöd på tacotårta o det va såååå gott!!! På det blev den en härlig promenad i vårsolen o så lite fika, så mys=) Sen kom söta Josse o hämta upp mig o så åkte vi hem till mig på lite fika o lite skitsnack, trevlans! Efter det va det bara att sätta igång o tvätta! Fattar inte hur man lyckas  dra på sig så mycket tvätt på bara en vecka haha.. men de kanske är så de ska va.
Johanna kom även förbi o det blev en snabbis till maxi o priso o handla katt mat o lite mat man behövde.

O nu kom älskling hem o vi ska bara göra det sista i tvätten så vi blir av med det=)

Imorgon&Lördag är det jobb som gäller! NAJS!

Nu kanske de blev en liten tråkig update, men men...så får de vaaa:D Nu ska ja pussa på älskoo♥

Jag o min Brallanbus! "Alice"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback