And when the broken hearted people living in the world agree There will be an answer, let it be.

Så fort det kommer en mulen/trist väder dag så blir jag så seg haha de e de värsta, ja påverkas extremt efter väder. När solen skiner där emot är ja o far överallt o har lust med allt... haha så tur att vi går emot ljusare tider i alla fall! Idag vakna ja vid tio typ.. va sjukt seg för sov väldigt dåligt inatt, men börjar bli van av allt detta tänkande. Drog i mig kaffe o frukost.. skulle till gymmet.. men blev bara stan en snabbis o fixa en sak, sen blev ja så sjukt seg o ont i magen (lingonvecka) så drog hem o somnade nån timme... va riktigt skönt o behövligt. Efter att ha vaknat till så fixa ja mig lite snabbt och tog en promenad bort till Becca i majelden. Käkade ihop o myste, även Sabbie kom förbi=) tog hand om Engla en stund när de färgade håret, bytte blöja för första ggn i mitt liv tro det eller ej! haha.. Men har ju aldrig blivit tillfälle! Natta henne även med välling, o hon somna så sött ♥ Hon e en av de sötaste bebisarna ja vet lilla Engla..



Nu har ja precis taget en lååång skön dusch! Underbart.. kommer somna gott ikväll känner jag.. extremt trött.

PUSS!!


Ja ska inte säga något=)bara låta de ske.. i tystnad:)

O denna "stad" slutar aldrig att förvånas.
SHIT om vissa visste om detta, undra va de skulle göra då?

Skönt att vara den som VET i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback