1 MARS....

.. Och ett steg närmare VÅREN, SNART är vi dääär! JÄÄÄJ!:D

Jag är nyss hemkommen från jobbet i alla fall! Har alltså jobbat hela dagen=)

Imorgon är jag ledig och
då ska ja till älskade farmor på lunch o fika! Så mys! Efter det ska ja till stan och fixa lite ärenden, samt SOLA! Vill ju va brownie till på lördag hihih, då de blir PARTY PARTY! Solade igår också, tog en 15 minutare efter en liten promenad, Snacka om att de va skönt när man varit ute o frusit. Och fasen vilka bra solarium vi har i Tannefors! Dyrt men fan värt de, brukar ju annars sola på feelgood där ja tränar, mycket billigare där eftersom ja e medlem o så kan man ligga en havltimme=) Så tänkte sola där imorgon. ÄLSKAR ATT VARA BRUN! Men eftersom att det verkligen inte är bra att sola för mycket solarium så gör jag oftast bara det när jag behöver ljusterapi haha eller om ja vill va fin för något speciellt!

Annars i helgen då, Jo ja jobba i fredags o lördags, sen åkte jag o Alice hem till mamma o pappa efter jobbet i lördags. Vi kolla på melodifestivalen, åt middag och drack lite vin o bara hade de allmänt mys som vanligt när man är där ute=)Sov även över där. Alice trivs som fisken i vattnet där ute hehe... blir nog många vistelser därute i sommar med henne=)
Söndagen så åkte vi till Mobilia i Mantorp och kika in "karlssons" som har lite gott o blandat, allt möjligt! Det sades att det skulle bli "lilla Ullared" ett tag där, man naae.. RIKTIGT så billigt är de inte och de lite skillnad mellan att ha 60 kassor än bara 2.. hahah neee "karlssons"  är bara en liten fjärt jämnfört med Ullared! Men vi hitta lite där inne i alla fall o de hade en del fina saker! Jag fick med mig ett asfräscht armband, en "badkasse" som de står NEW YORK på. Mamma o pappa hitta också lite saker=)
Sen besökte vi även Mantorp Fashion Outlet, Och där inne va de massa märkeskläder till nedsatt pris, fanns rätt mycket fint faktiskt! fast mest till killar, men ja hitta en APSNYGG tunika samt ett vanligt men VÄLDIGT skönt linne från märket saint tropez.

Senare på dagen kom brorsan och Ida o visa upp deras nya fina bil! RIKTIGT FIN va den! Sen blev det lunch och fika på det!

Haft en kanon helg, en riktigt sköön helg! Älskar att komma ut på landet i bland, De behövs. Plus att mamma och pappa är de bästa i världen♥



Nepp nu blir det film !
PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback