Du är den som får mig minnas, Alla drömmar jag har glömt

Helloo! Idag va min sista lediga dag typ.. haha nee va sorgligt de lät. Riktigt så illa är de ju inte men de va den sista lediga dagen på långledighet om man säger så:) Har ju varit ledig i fyra dagar nu. Gick så himla fort! Men njutit o haft de bra har ja haft i alla fall:)

Idag börja jag dagen med att klippa mig hos brännpunkt vid elva. Ja sa åt henne o ta en del, hehe de växer ju ändå så mycket hela tiden. O va skönt att bli av med de slitna. Blev kanon bra, håret känns så lätt nu.. ni vet den där frisörkänslan man får efteråt hehe.. hon klippte även upp lite me så de blir lite frisyr på det. Nu är de bara slingor som ska i! Får se när ja har tid till det!


Efter det mötte jag upp Becca&Engla på stan! Vi börja med att luncha på Mokka, Bakad Potatis.. MMmm!


Sen så blev de en massa varv på stan o lite shopping me så klart .. hehe svårt o låta bli! Köpte en jättefin klänning på BikBok, Underkläder o så ett par gryymt sköna o snygga byxor från Cubus! Känner på mig att ja typ kommer att bo i dom de dagar de inte är sol:) Riktigt kap alltså.. Blev även lite sololja o lotion från Hawaiian Tropic! De va rea så de va ju perfekt.. älskar deras utbud! O inte tala om lotionen.. mmm!!!!
Sen blev det lite fika på de o så systemet för o ladda upp inför helgen!:)


Nu på kvällen har ja umgåtts med Johanna:) Blev en liten runda på stan o en bosses mjukglass!


Nu e ja hemma o bara njuter...Ska gosa ner mig med Alice.


Bild på tjejtrion idag.Mina favvotjejjer♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback