Känner doften av rädsla från stureplan.Jag vill bara gråta så vackert är Stockholm i natt.

Idag va ja som sagt leedig,så himla skönt! Vakna av att min älskade sambo dukat o fixat fram frukost till oss hihi :) Min sweetnose... Efter de fixa ja mig lite snabbt o drog in till stan o träffa mamma! Vi gick o lukta på lite parfymer vi ska beställa o så i taxfreen. Sen blev de lite shopping me.. haha.. ett asfint linne o en piké tröja. Asfräsch! O lite annat smått..

Efter de tog vi tåget hem till dom.. o där har ja varit hela dagen. Bara myst,sett film, ätit gott, med hallon o blåbär me grädde till efterätt... mmmuums! På kvällen blev de grillat. Man äter alltid så mycket när man e hemma haha.. o riktigt mat med för den delen. Här hemma äter vi bara knäcke me ägg haha.. men dee sååå gott :D

Helgen jobbar jag, imorgon delad tur o söndag kväll. E ledig först på onsdag nästa vecka. Jobba jobbaaa:D yeee!

NATTII!!!









Lyckan kommer från dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback