Drömmar "tsunami-svar"



"Jag drömmer också ofta om tsunamis. Två gånger nu bara dem senaste två veckorna, men drömmarna började för ett par år sedan. Konstigt, för det verkar vara som att det är många som drömmer just om tsunamis.
Tycker det är lite läskigt, för som du skriver så känns alltid dem drömmarna mer verkliga och klara.
Märkligt, men du är inte ensam om det=)""

"Emma"



Känns skönt att höra att ja inte är ensam om det, för de kändes så konstigt! Men nu har ja hört mer och mer om det och att de e många som drömmer om det. Har även läst olika förklaringar till det, men ändå inte riktigt tyckt att det passat in. Det är lustigt de där, Att det är många som drömmer om samma dröm. Men ja tror de handlar om mycket med att man är rädd att förlora sina nära? Eller va tror ni? eller stress? Det kan ju även vara att man är rädd för tsunamis. Vilket jag är, fick för mig en gång när vi va i bulgarien, då det blev en kraftig storm och alla sprang in i köket på resurangen och saker flög över allt och träd bröts av, o då tyckte jag mig se en kant långt ute på havet... Det va ju inget, men fick bara för mig. Är även väldigt rädd för att tornados ska komma, Allt som har med naturkatastrofer att göra, som vi mänskligheten inte kan styra över gör mig livrädd! 
Nu va de ett tag sen ja drömde om de tack och lov. För får alltid en så jobbig och verklighetsnära känsla av de där drömmarna.

Fyyy:((

En annan sjuk sak om drömmar, är att ja ofta drömmer att jag tappar tänder? Fast att i ett positivt sammanhang, jag är alltid glad när ja drar ut en tand i drömmarna. Drömmar om de rätt ofta. haha skumt. Men läste på en drömtydningssajt att det tyder på att de pågår förändringar/ att man är rädd för förändringar. Man är stressad över att man vill att något ska hända men man vet inte om man klarar av det. Det kan nog ligga sanning i att det är så!

Drömmer ni om att ni tappar en eller flera tänder?

Det är sjukt de där me drömmar, men intressant!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback