Tisdag!


Orkade inte blogga igår, eller hade inte tid. Jobbade först mellan halv sju och två. Sen  blev det stan en snabbis, sen till Michelle på en fika o lite skitsnack sen hem o sova lite. På kvällen ordnade jag middag till när älskling kom hem från jobbet med levande ljus och tände upp hela lägenheten med ljus. Så himla mysigt. Inte för att jag tycker att ♥dag är livsviktig för vi säger varje dag till varandra att vi älskar varandra, Och kärlek är något man ska visa extra ofta,och inte ha en speciell dag till det. Men man vill ju ändå fira den lite i alla fall=) Så vi hade en riktigt mys kväll med god mat o en film.

Idag har jag umgåtts med Becca o barnen. Så mysigt som alltid! ♥

Just de skulle säga det att jag fortfarande äter bra och tänar o rör på mig varje dag mer eller mindre. Men att de kanske inte blir att ja skriver ut det här varje dag i bloggen:) Kan ju bli lite tjatigt, men om det är något ni undrar så får ni gärna fråga på! =)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback