Sött från H&M

Heeej på er... En seg och hängig johanna som skriver!

Var som sagt på födelsedagsfirande idag hos älskade farmor♥ Hon hade gjort så fint, bjöd på jätte god smörgås tårta o sen tårta:) Inte ofta man äter smörgåstårta till frulle och tårta till lunch haha aa så blev det, kom inte upp så tidigt i morse som jag önskat, o promenaden va ju bara o skippa i regnovädret! :/

Efter firandet följde jag med Mamma och Pappa ut till Ikea/Ikano, de skulle ha lite grejjer och jag smet in på H&M på dirren och hitta lite söta saker jag kikat på ett tag!

Detta fick följa med mig hem idag:


Love it! Så sjukt söööt.. Blir perfa till våren/sommaren;)


Denna ring, fast en ljusare färg=) Och så ett fint läderarmband med en accessoar till!



När ja kom hem så kändes det som att allt vändes direkt, huvudvärk o seg som fan.. Blir så trött på att det aldrig riktigt slår ut så man blir av med skiten!! Så störande att va lite dålig då o då... palla.. haha.. Men snart kommer älskling och tar hand om mig^^ Blir att mysa ner framför en film med honom♥

 

Hoppas ni alla har/haft en underbar Lördag!

 

PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback