S J U K

Hej bloggen...
Sämsta uppdatering från mig i know, men jag är och har varit sjuk så inte kännt för att sitta o blogga.

Har bara legat o kurerat mig i sängen till en massa filmer och svensson,svensson avsnitt, igår och idag. Snacka om att man börjar bli rastlös, men orkar inget annat. Förkyld, ont i halsen, frossa och dåsig i huvudet.. Shit hatar verkligen vintern nu och är sjukt trött på den. 3 gången för mig att bli sjuk denna vinter. Och vet många andra också som blir sjuka ofta pga av att de e så kallt. Spelar ingen roll hur varmt man klär sig. NAE jag är en sommar människa och skulle lätt vilja leva med 35 grader dagligen året runt.

Det blir inget roligt inlägg de här känner jag, så ja slutar nu hahaha....Puss på er o hoppas ni är friska!



Sommardagar i Sandvik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback