Nattinlägg

Kommer ett litet nattinlägg från mig här nu. Inte haft tid förut.


Älskling sover.. avundas honom att han kan somna så lätt o snabbt! Han är så söt när han sover, han har alltid så konstiga ljud för sig haha..har haft en riktigt mysig kväll idag, men vi har inte sett film o så som vi brukar. Utan vi har bara legat på sängen och pratat, haft djupa konversationer om allt, allt mellan himmel o jord. Älskar det me honom att man kan verkligen prata om allt, Han förstår och har alltid varit en sån bra lyssnare. Låg i mer en två timmar och bara prata. Så himla mys♥

 

Idag har jag jobbat från nio till tre, man kan även säga tränat i sex timmar haha.. för de e så de känns, både då och efter. Men de e skönt det, att blanda nytta med nytta som vi sa idag=) Efter jobbet tog ja bussen hem till farmor och fika, hon hade köpt semla! Har inte ätit någon i år än.. har verkligen varit sugen men har inte blivit av eftersom att jag avstår onyttigt. Men idag gjorde jag ett undantag, ja kan ju liksom inte skjuta undan tallriken o säga :" nää.. ja går på diet" hahaha känns inte helt rätt! Och gud va gott det va!

Senare kom mamma o pappa och vi käkade middag ihop, sen blev det att följa med dem och åka o storhandla. Så smidigt att åka med dom, så brukar alltid göra det. Och så blir de ju mycket billigare om man jämför med ica hos mig!

Ska alldeles strax sova nu jag med, men först blir det nog att se ett avsnitt av Svensson, Svensson!

God natt! PUSS!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback