My mama told me when i was young We are all born superstars

Hemkommen från jobbet för ett tag sen. Va segt att ta sig dit idag, vakna av att jag hade jätteont i halsen, hosta och tung huvudvärk. Men jag hasade mig iväg i alla fall, de gick bra att jobba ändå. Drack lite mjölk med honung emellanåt. Så himla gott och så skönt för halsen, för varje gång ja hostar så känns de som det rivs i halsen.

Igår kväll när ja mådde bättre så kom Michelle hit♥ Vi hade myys och drack lite vin o satt o snacka.

Sen när ja skulle sova börja jag frysa o så, så sov med sockar, tjocka leggings, t-shirt och en stor stickad tröja Och så duntäcke + filt på det. De va så himla skönt och somna som en gris! Det är helt sjukt va kallt det är och har varit ute de senaste dagarna, det är inte konstigt att man blir sjuk. Typ alla är ju det... är glad så länge jag slipper ifrån febern bara. Men imorgon blir det att vila hela dagen och bara ta det lugnt så att det kanske går över.

Hade ju som sagt velat träna men de e ingen idé när man e så här. Det ger inget då, de e bara jobbigt för kroppen och risken är att man blir sämre. Men en promenad kan väl inte vara så farligt? I så fall blir det en liten rutt vid ån i alla fall..



Förresten ni har väl inte missat Lady Gagas nya låt?
Tyckte inte om den så mycket i början, men har kommit på mig själv att gå o nynna på den flera gånger hahaha. Och nu tycker jag om den jättemycket!!
LadyGaga är ju liksom LagyGaga, hon lyckas alltid fånga mig med sina låtar på nåt sätt=)


Here it is..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback