LÖRDAG

Jobbat idag mellan 7.30-15.00, Gick jättebra! Alltid så trevliga och roliga gäster=)

Efter jobbet mötte jag upp mamma och pappa på stan, gick till Ming och käka trerätters. GUD så himla gott det va! Och till efterätt blev det självklart friterad banan med glass... Yammie.. va flera år sen sist jag åt det!
Riktigt mysigt va det!

Efter det hamna jag
 i matkoma och slockna typ direkt när ja kom hem haha så himla trött. Vakna o såg lite på melodifestivalen. Gud va fjantiga vissa låtar är :S Känns sås framtvingat på nåt sätt, som :"Nu måste vi hitta på en låt o ha med i melodifestivalen" Det är sällan en låt därifrån sätter spår. Förutom vissa då som varit riktigt bra genom åren! Jag höll på playtones, tyckte de va unika på nåt sätt. Och de gick vidare! :)
Brorsan skulle tydligen va där o jobba lite ikväll/natt! Kul för honom:) Träffa massa kändisar ju:)



Nu ska ja se en film sen sova, känner mig inte riktigt på topp..hostjävuln börjar smyga sig på...hoppas de inte blir nåt för ja ska ju träna i veckan! Tänkte se Stockholm Boogie!
Imorgon blir det att jobba igen, sen umgås med älskling på kvällen♥

 

Hoppas ni har en kanonlördag vad ni än gör!

CIAOO!

 


Kommentarer
Blondiiiiie<3 säger:

Har sett/sätt denna film oxååå.

Sjukt bra.

2011-03-14 | 00:23:38
Bloggadress: http://maddethababe.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback