Långa nätter, där ute finns en värld av långa nätter. Och jag sitter vid fönstret i mitt rum och blickar ut över stadens alla ljus.

Fredag kväll.. och jag är hemkommen från jobbet i vanlig ordning.
Har varit så himla tung i huvudet hela dagen..pissjobbigt. Blir nog att somna rätt snart, är skit seg. Blir upp o hoppa tidigt imorgon o jobba, sen efter jobbet blir det stan en snabbis, bara MÅSTE köpa en sak som ja kikat in;) Ni får se bild på den i helgen, om den nu finns kvar..

Januari, Februari och början in på Mars brukar alltid vara deprissions tid för mig. Men i år är den nog som värst.
Även fast ja mår bra, älskar min familj o vänner o min älskling så känns allt ändå så tungt, känner inte för nåt, orkar inget, känner mig som en förslappad pensionär helt enkelt. Känns som att inget går bra nu. Måste bli bättre på att göra saker, det är viktigt när man är nere. Hitta på saker, umgås mycket me vänner&familj osv... Vet att "deprissonen" beror mycket på årstiden med. Om det var vår o sommar är ja säker på att ja skulle mått bättre.Eller?

Måste ta tag i lite saker. Inte stå o trampa på samma ställe. Har så många planer, vill ju verkligen genomföra dem! Jag är en för rastlös person, ja vill ut o reesa... bort härifrån, men finns saker som begränsar. Jag vill så mycket hela tiden...men de går inte när ja mår såhär.

Usch, sånna här saker gör att ja sover dåligt om nätterna. Har så mycket energi egentligen, det bara sprudlar inom mig. Men har ingenstans där ja kan ta ut den!! Frustrerande. Vill inte gå in allt för mycket i detta nu, men va skönt att skriva av sig en del i alla fall.

Längtar till den 5/3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback