Jobbigt väder...jobbig huvudvärk!

Seriöst va snön tvungen till att komma tillbaka eller ? Aa tydligen.. visst de e ju bara februari men ändå.

Vakna imorse runt nio och drack mitt green the, sen ville ja bara dra täcket över huvudet o fortsätta sova.. o de gjorde jag. Dö seg och asont i huvudet:( Kändes som migrän men de kan de inte varit, för mådde ju inte illa eller nåt.. o är inte någon person som brukar ha migrän. Men har i alla fall inte orkat göra något idag pga av det. Iprem hjälpte ju inte.. Så tråkigt. Men antar att de kan va vädret mycket me. Har i alla fall fått i mig min nyttiga lunch och så, Nu blir de lite lax med sallad till kvällsmat. Efter det så blir det en liten PW trots allt, envis som man är :P

Annars blir de lugnt ikväll. Sen blir det nu att jobba några dagar framöver.. Money money:D Ska bli skönt som fan!


Nu blire mat! PUSS!

Kommentarer
Anna Johansson säger:

Prova pronaxen istället! Finns att köpa receptfritt på apoteket, ta 2 x 250mg så ska du att du blir av med huvudvärken! Tyvärr har jag inte lämnat några på jobbet annars hade du gärna fått ta!

2011-02-11 | 18:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback