I´ve been dancing in the dark, and searching for a spark, a fire still burning, I belive we´ll make it trough if you stand by me.

Seen fredagskväll och jag är hemma från jobbet!

Har ni gjort ikväll då?

Själv har jag jobbat hela dagen från 13.30, Hann med en liten snabb PW innan jobbet, va skönt men fy fan vilket snöoväder de va....:/ Not nice!
Tog ett bra tag att komma till jobbet sen usch!


Till kvällsmat idag blev det kesorulle och ett äpple! Vilken lyxig fredagsmat va? not haha men nyttigt och svingott! Ska lägga upp receptet på det nångongång, så himla enkelt och gott!
Annars har jag varit så himla slarvig med mat den senaste tiden, vilket INTE är bra! :( Jag har ätit nyttigt alltså det är inte det, men jag har ätit typ bara en eller två måltider om dagen. Ska va tre+mellanmål! Men har inte varit hungrig o så blir ja mätt så fort haha, ja måste ha krymt magsäcken rejält alltså! Såg att ja gått ner ett kilo me.. helt sjukt! Har ju bara hållt på sen i tisdags. Det får ju inte gå föör fort heller. Så måste skärpa mig me de där me maten! Få in mer rutiner på det. Jag o rutiner allltså... vi går inte alltid hand i hand haha:) Men nu får de bli skärpning!

Nu är det helg och då får ja äta vad jag vill... men ja tror jag avstår från onyttigt i alla fall! Känns som att när ja ändå kör så go for it liksom:P Vet att ja får äta vad jag vill o det hjälper bara det hahah...


Nee nu ska ja se en film o försöka sussa efter det, blir upp tidigt imorgon!


P.S Bestämde med ***** förut att vi ska utomlands i sommar, så PUNKT och BESTÄMT haha, frågan är bara vart vi ska åka?

PUSS PUSS! 

Vill ha sommar nu nu nu nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback