Hey boy i really wanna see if you can go downtown with a girl like me

Igår natt somna jag asskönt vid tolv.. sov hur bra som helst, klockan halv 3 ringer telefon o sms o ja vet inte vad och jag vakna självklart! va på PISSHUMÖR då! Eftersom ja skulle upp halv sju. Tror ni jag kunde somna om? ICKE, försökte men de gick verkligen inte, inte ens tio min! Kollade på klockan.. 4..sen 5..6..halv sju... Jahopp, upp o dra till jobbet då efter bara två timmars sömn, KILL ME! Såg ut som 45 svåra år när jag gick till jobbet..Och när ja kom till jobbet, joo då va ett branlarm igång! Snacka om  panik!! Men som tur va så va det inget, de va lungt som tur va!

Va helt död o flum held dagen men de gick ändå=) Slutade vid 15, Då blev det h&m en sväng och bytte en sak som jag köpt mot två andra skitsöta toppar! Visar på bild nåndag! Och efter det blev det en promenad hem men tog en omväg vid ån så det blev en lite längre promenad. Va så himla skönt och lugnt ute och solen höll på o gå ner. Så himla mysigt! Trots snön o allt så fick jag ändå vårkänslor.. solen fick mig allt o le:)

När jag kom hem så blev det att käka lite, sen totaldäcka jag o sov hela kvällen. Vaknade en stund o såg på tv men somna om lika fort igen typ o sov länge idag. Så himla skönt va det! Efter det blev det att dra till jobbet och köra kvällen.
Sen hem och ta hand om mitt diskberg o städade köket lite..värsta dirty kitcheeen!!, groooose!! haha imiterar Daniel;D

O nuuu blev det lite Simpssons avsnitt! ÄLSKAR DOM haha...Jag är inte en sån där tjej som följer Desperate houswifes, O.C  o bla bla... Nej neeej.. jag följer Simpssons haha!!

Nee men nu ska ja nanna kudden snart, Imorgon måndag blir det jobba, sen stan sen gymmet o så fixa lite inför kvällen till när bejboo kommer hem, Ska fixa käk o så mysa till de lite extra imorgon. Är ju trots allt alla ♥-dag imorgon, inte för att man ska visa extra kärlek då, utan de ska man göra varje dag! men vi myser till de lite extra ändå eftersom att vi alltid firar alla hjärtans dag och, Bara för att jag älskar honom så obeskrivligt mycket♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback