Hey, Boy i really wanna be with you, cause you just my type oh na na na na!!

Hej hej hej!

Nu är jag precis hemkommen från jobbet! Tog en snabbdusch o lite så.. fresh! Jobbade 13.30-22.00 idag.
Va riktigt skönt, är ju inte där så mycket nu för tiden!

Nu tänkte ja dra på en film o sen sova. Tänkte se "I rymden finns inga känslor" Någon som sett? Hört att den e lite skum men ändå en mysig film:) Älskar svenska filmer, när dom är bra, för finns rätt många misslyckade svenska filmer haha..

Imorgon blir det upp o hoppa, ut på en lång promenad o sen hem o fixa sig o sen åka o fira farmor! Hon fyller år imorgon så de kommer bjudas på smörgåstårta o massa god fika:) På kvällen ska jag antagligen på Nellys high heels night eller va de hette, på Sliver. Men får se om ja orkar me det! Vill ju så gärna men fan denna huvudvärk släpper aldrig:S Känns inte så peppt att gå ut bland massa folk då. Men som sagt, de märks imorgon:P


Jag vet inte varför man alltid ska börja med "På Måndag" haha men i alla fall, på måndag ska ja börja röra på mig lite mer. Va lite meer hurtig på gymmet, ta lite mer promenader osv.. och avsluta vänskapen med mina kära ostbågar.. haha inte hellt o hållet då men har blivit liite föör mkt onyttigt på senaste o man mår inte bra av det! De har ja verkligen kännt. Så för dens skull så ska ja sluta med det, o röra på mig mer. Vill bli piggare, få mer energi o minst sagt må bättre!! Och jag tror de sitter mycket i psyket med att man just vill ha nått gott framför tv:n, Just för att om man börjar så blir det en vana. Och när man inte har något i handen så känner man att de saknas något, Så därför har ja bestämt att, eftersom man inte ska förbjuda sig själv från det onyttiga, för då blir man bara mer sugen. Att istället om ja vill ha något sött,salt.. onyttigt, att jag måste sitta i köket och äta det. Haha hur kul är de på en skala liksom? De e ju inte lika gott då.. och då känns de inte så viktigt eftersom man helst vill ha det framför tvn. Förstår ni va ja menar? :) Tänkte börja köra så på måndag.. För nu i helgen unnar jag mig det sista såklart. O de blir ju att man unnar sig lite extra på helgen. Inget fel med det, men man behöver ju inte överdriva haha, som jag har gjort:) hahaha ajja nog sagt om det!

Nuu blir det film!! Och lite ostbågar...^^


PUSS PÅ ER! ♥

Bilden är grön i bakggrunden för att va tvungen att ljusa upp bilden asmycke, haha va kolsvart typ innan;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback