Frank Dandy

Hahaha ringde nyss en försäljningsnisse... lät som en uppstoppad östermalmare som va sååå övertrevlig. Han ville sälja försäkringar, man ba nej tack ja har redan! Shiiit va falsk han lät.. som att de va inspelat :S

I alla fall, hoppas allt är bra med er! Igår söndag åkte jag hem till mamma och pappa och bara tog det lugnt och käka, sen blev de två filmer på det. Så skönt att bara vara. Kvällen och natten till idag va jätte jobbig, Skit ont i huvudet, vakna av svettningar och inte sovit alls bra.. :/ Det är någontin som är på g men aldrig kommer..

Pallra iväg på två möten imorse i alla fall sen va de bara hem o vila. O det har ja gjort i stort sett hela dagen.Så att ja blir bättre och jag känner mig mycket bättre nu! Bara de håller i sig,  Hade planerat in en PW eller gymmet idag.. men Imorgon är jag nog ready to goo:P är så PEPP!!!! :D

btw, kolla vilka fina Frank Dandy trosor jag fick i i helgen! LOVE IT! ♥






Kommentarer
ida säger:

hade du med med haft namnsdag? ;)

2011-02-08 | 06:16:51
Bloggadress: http://idatasty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback