Fit For Fight!

Yes, thats what i am!

Har precis skrivit ett träningsschema, samt måltidsschema.. recept på goda och hälsosamma rätter! Hitta en asbra sida på nätet där en tjej och hennes sambo åt vissa saker, och inte. De gick ner massor! Men hälsosamt! Det är inte bra att gå ner mer än ett kg per vecka. Utan är det lite i taget så är det mer hållbart med om man säger så. Så nu har jag jätte bra tips som ja ska följa och recept på vad ja ska äta:) Kommer må såå mycket bättre om jag följer detta! Jag gör alltså inte detta för att jag vill gå ner i vikt, utan prio 1 är att jag ska må bra och bli pigg o få mer energi. Sen om ja går ner så är det ett plus!

 

Så imorgon efter gymmet ska ja inhandla lite saker till denna vecka, till frukost lunch o kvällsmat. Ska bli intressant detta! =) Känner att jag har motivationen så då är de bara att köra liksom!

Känner inget sug efter sött eller nåt heller så de känns himla skönt!  Men de kanske är för att jag tänker lite mer på det nu? Det enda jag är sugen på är te! Så ska göra mig en kopp nu och se på den svenska filmen "Puss" med Alexander Skarsgård sen förhoppninsvis sova.. om de går=)

 

Nattiii Natti på er !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback