Emmie&Johanna

heellooo!!

Fortfarande snorig men annars är de fint fint här=) Hoppas allt är kanon med er!
Idag har jag tvättat&städat här hemma! Ville ut på promenad men väntar nog till Måndag och kör på som vanligt igen med gymmet istället, Jobbar ju i helgen o så.

Annars idag har jag träffat min älskade Emmie, hon kom hem till mig på fika och så käka vi lite ihop. Satt o prata o hade de mys som alltid! HAR VERKLIGEN SAKNAT HENNE! TVÅ veckor ungefär har vi varit ifrån varandra nu=(Hon har varit bortrest o jag sjuk o massa bla bla.. Så idag krama vi hjäl varann när vi sågs. Hon är en av mina BÄSTA vänner och de kommer hon alltid att förbli. Vi har verkligen upplevt allt tillsammans hon och jag. Vi har delat det mesta genom livet, både jobbiga och roliga stunder. Har aldrig en tråkig stund när jag är med henne. Det va med henne jag upptäckte allt, vi upptäckte allt tillsammans ni vet de där me killar och festa o vi hitta på en massa bus och stack hemifrån och massa.. haha..fatta inte hur vi vågade sticka iväg bara sådär=)Vi hade till och med (har) ett eget "språk" med varandra s om bara vi förstår=)  Aa hon och jag har verkligen en sjukt MASSA MINNEN ihop, galna, roliga stunder:)Tror inte nån har gjort de vi gjort:P Från den första dagen i kyrkan när vi träffades i början av konfirmationen, till idag är vi nära varandra som Piff & Puff haha om ni förstår vad jag menar=) Hon är verkligen BÄST min ängel, Plus att hon har en UNDERBAR syster som är GULD värd!

Älskar er♥


Johanna&Emmie, Nu&Då:







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback