Du är glad och elegant, du är laktosintolerant...

Heej på er!

Vad gör ni en fredagskväll som denna då? Själv har jag precis kommit hem från jobbet.
Ni kanske varit på genrepet på cloetta center?=)
I så fall förstår jag om ni haft en kanon kväll!

Har själv varit på det, fast för två två år sen typ. Men då va de inte genrepet utan själva showen då de va direktsändning. Vilken kväll det va! Och vilken upplevelse, va verkligen fart på det vill jag lova. Jag bjöd mina älskade föräldrar den kvällen. Det va den gången han Björn Gustafsson sjöng sin kärlekslåt till Carina Berg och alla skratta så man tjöt! hahah så himla skön!


I år har jag dock inte följt melodifestivalen så mycket,  tycker inte att det är lika kul och bra längre som de va förut. Det enda ja kommer se är vem som vinner så klart och sen EUROVISION! Det är ett MÅSTE, oavsett om Sverige är med eller inte men de får vi verkligen hoppas på detta år!
Kommer ni ihåg? =)



Har ni förresten sett vilken fullmåne det är ikväll/natt?? Är det inte då de betyder att man kommer sova dåligt??
Hoppas INTE det, för ja ska upp med tuppen imorgon ju.
Nepp,Nu ska ja se några avsnitt av Svensson,Svensson igen sen sööööva!!

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback