Can we try again, to start a new and lovely story. That will shine a ray of light upon our hearts.

Godkväll på er!

Hoppas ni haft en kanon dag! =)

Det har jag haft, blev först stan en liten snabbis, Sen mötte jag upp Michelle och vi gick o svettades på gymmet ett bra tag! Riktigt skönt! Kände att jag kunde börja på riktigt idag med i och med att jag köpt hem "rätt" mat nu ja kan äta i samband med träningen. Så de ger resultat plus att ja kommer nog må bättre av denna typ av mat!=) Så direkt efter gymmet blev det att stor handla massa nyttigt och gott!

När ja kom hem blev de en lååång skön dusch, sen kom Becca förbi och jag bjöd på tonfiskrulle. De va rikgit gott faktiskt! O mätt blev man, kommer bli en favorit av de nya recepten ja kommer pröva!

SKÖNT ATT VA IGÅNG NU! :)

Har en riktig favoritlåt som ja pumpar gärnet till på gymmet, den får VERKLIGEN fart på mig. Det är denna: Gammal men UNDERBAR! Älskar den sakta verisonen med, men när man tränar ska de va fart påt! LOVE IT!
Lyssna o njut:



Nu kom älskliing hem precis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback