Under the cocunut three we stay, Fall and crush into me like a wave.

Helloo!! Väldigt dålig update från mina sida  ser ja... haha, men har ej hunnit! O veckan har gått så jäkla fort! helt sjukt att det redan är torsdag imorgon hörrni.
Ajja i alla fall, drar veckan lite kort=) 

Lördags efter jobbet va det hem o fixa o styra o hem till Becca, Sabbie med några andra. Blev vin en massa snack o musik.. trevligt=)

I Söndags vakna ja upp illamående o bakis haha.. åkte hem till mamma o pappa och åt så good mat, prata, myste o såg film.. O deklarera haha:)

I Måndags UNDERBART VÄDER! Åkte hem till farmor på lunch, sen drog vi ner till stan o gled runt lite haha.. Hitta gardiner till henne, sen en liten promenad sen hem till henne igen. Satte oss på balkongen o solade o fika! Efter det så gick jag hem till mina älskade apor Michelle o Shabin.. Satt ute o hängde på hennes balkong med musik! Sen gick vi o köpte pizza o gick hem till mig, sen blev det att sitta ute på balkongen hela kvällen med tända ljus! MYS!

I Tisdags blev det först att jobba på Hotellet, sen var jag på en arbetsintervju! Spännande, spännande:)


Ja, och så idag onsdag! Ska strax iväg på en promenad, sen lämna tillbaka några filmer o ta Ica på hemvägen. Ikväll blir det lugnt! Nu blir det att jobba nåra dagar sen fyller pappsi år! GAAHH måste hitta en present, Tips????

PUSSS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback