There is a whole world out there, that we should see..

Hade en underbar o mysig fredagskväll med älskling igår♥ Massa mys, bra filmer och så chips o godis! Kör på samma sak ikväll, så himla mysigt. Älskar att ha sådana helger.. bara mysa o ladda inför en ny vecka!

Har redan börjat skriva schema för nästa vecka.. de ska hända grejjer nu o de har ja gett mig FAN på haha, o då menar ja inte träningen för den har ja redan kommit i gång med så bra. Utan andra saker.. men som sagt ja skriver inte ut allt i bloggen. Finns massor ja inte skriver här. Snart ska jag ut med lilla alice en sväng, sen efter det ska ja ta en långpromenad. Riktigt skönt ute idag ju eller hur? Solen skiner ju dock inte men de e endå skön temperatur. Vill bara uuut:D Sen ikväll tänkte ja göra en tacotårta o bjuda älskling på, hope he like it! Jag ÄLSKAR DEN! Så sjuukt god.. Annars blir det bara en lugn kväll! Ska ni hitta på?

Bloggar mer sen, PUSS!!


Sjuk denna värld är.. men kan slå vad om att om "ni" visste hur de låg till så skulle ni nog inte stanna hahha
Stänger av, jag e värd bättre än den där skiten! HAHA!

Älskar min familj och mina vänner och mina älskade man!! Ni är det bästa!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback